10 jasných důvodů, díky kterým se web prostě vyplatí

10 jasných důvodů, díky kterým se web prostě vyplatí

V dnešní moderní době, kdy je internet doslova zaplaven všemi možnými informacemi, se stále častěji setkávám s otázkami podnikatelů na téma Proč mít web. Ano, na internetu se dá dnes najít téměř cokoliv. Otázkou ale zůstává, jakým způsobem jsou dané informace podané a jak k nim přistupují samotní uživatelé. V tomto článku bych rád zmínil nejčastější otázky podnikatelů a hned 10 jasných důvodů, díky kterým se web prostě vyplatí.

Také se ptáte,…

  • …proč bych měl mít web?
  • …co mi to přinese?
  • …funguje to dnes ještě, když je na internetu každý?
  • …budu na internetu vůbec vidět?
  • …není to moc drahé?
  • …nestačila by stránka na Facebooku? Je to přece zdarma.
  • …budu s tím umět pracovat?
  • …ušetří mi to čas?
  • …vydělám více peněz?
  • …budu více vidět?

Na tyto otázky odpovídám většinou jednoduše. Pokud je web vytvořen správně, pokud jeho jediným cílem není hned prodat za každou cenu, pak právě web se může stát nástrojem, který nakopne váš byznys daleko před konkurenci.

DŮVOD PRVNÍ

Díky webu můžete sdílet své zkušenosti, informace, know-how nejen se svými stálými zákazníky, nebo jejich známými, ale s lidmi z celého světa.

DŮVOD DRUHÝ

Kvalitní web vám může budovat kvalitní databázi kontaktů, kteří vám budou důvěřovat a tím budou i rádi nakupovat.

DŮVOD TŘETÍ

Web může i bez vaší přítomnosti s návštěvníky komunikovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a tím vám ušetří nespočet času.

DŮVOD ČTVRTÝ

Díky automatické komunikaci dochází k prohlubování vztahu a důvěry návštěvníků webu.

DŮVOD PÁTÝ

Když už vám lidé díky webu budou důvěřovat, když už ví, že vám nejde jen o to, abyste z nich dostali peníze, nakoupí u vás mnohem raději.

DŮVOD ŠESTÝ

Všechny své prodeje, nabídku služeb a produktů můžete rozšířit mezi obrovské množství lidí a díky tomu se tak už nebudete muset honit za zákazníky.

DŮVOD SEDMÝ

Návštěvníci webu získají odpovědi na všechny své otázky týkající se vašeho oboru. Výhoda pro ně je ta, že vám nemusí telefonovat a informace najdou jednoduše ihned. Výhoda pro vás je pak opět úspora času.

DŮVOD OSMÝ

Potenciální zákazníci o vás budou vědět a až nastane správná chvíle, nakoupí.

DŮVOD DEVÁTÝ

Stránka na Facebooku určitě nestačí. Na Facebooku se lidé baví, nenakupují. Naopak je ale Facebook skvělým nástrojem pro sdílení hodnotného obsahu vašeho webu, díky kterému se na něj lidé dostanou, a až vám budou věřit, tak také nakoupí.

DŮVOD DESÁTÝ

Dobře udělaný web usnadní život a uspokojí požadavky vašich zákazníků. Vám pak ušetří hromadu času a vydělá mnohem více peněz.

Na závěr mám pro vás ještě jedno doporučení. Nechali jste si vytvořit web a máte pocit, že to bylo k ničemu? Nefunguje váš web tak, jak jste si představovali? Nebo ho dokonce ještě vůbec nemáte? Pak by se vám mohla hodit příručka 7 důvodů, proč váš web neprofituje. Můžete si ji zdarma stáhnout zde.

A pokud si myslíte, že bych vám mohl pomoci, neváhejte mě kontaktovat 🙂

Lukáš pomáhá podnikatelům tvořit moderní weby, které budují vztah s návštěvníky a díky tomu snadno prodávají. Krásné moderní weby, marketing a strategie online prodeje jsou jeho každodenním šálkem kávy.

CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH NA BLOGU?

Vložte svůj e-mail a jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *