JAK ŠEL OBSAH DO SVĚTA

Tento článek je určen pro každého, kdo chce zjistit, jak vyslat obsah webu do světa, aby se dostal mezi lidi. Pokud totiž na svém webu máte blog a publikujete na něm pravidelně hodnotný obsah z vašeho oboru, máte skvělou příležitost přitáhnout pozornost lidí, kteří vás vůbec neznají, ale zrovna o ten váš obor se zajímají. Díky tomu se už nebudete muset za zákazníky honit, ale oni sami vás začnou vyhledávat.

Pokud už na svůj blog vložíte třeba článek, video, fotografie nebo jakýkoliv jiný hodnotný obsah, není nic jednoduššího, než ho sdílet přes sociální sítě. Máte Facebook? Pak odkaz na článek na svém blogu nasdílejte na svém Facebookovém profilu. Požádejte své přátele, aby článek sdíleli a tím se dostane k jejich přátelům. A tak dále.

Chcete oslovit ještě více lidí právě třeba na Facebooku? Pak můžete svůj příspěvek s odkazem na hodnotný obsah jednoduše propagovat. Zaplatíte si jednoduše za to, že se váš příspěvek dostane k lidem, které si vyberete. Tito lidé se pak dostanou na váš web.

Teď už možná tušíte, jak moc je důležité na webu sbírat kontakty. Aby se totiž nestávalo, že lidé na váš web přijdou, přečtou si článek a zase odejdou, je třeba je požádat o kontakt. Dejte tedy návštěvníkům svého webu další hodnotný obsah výměnou za kontakt. Nebo na blog umístěte formulář s nadpisem, který návštěvníka vyzve k zadání e-mailu, aby byl v obraze a už nepřišel o žádné vaše další příspěvky.

JAK SDÍLET OBSAH

  • Přirozenou formou například sdílením na sociálních sítích,
  • placenou propagací např. na Facebooku,
  • s pomocí reklam na Googlu a Seznamu (tzv. PPC kampaně),
  • rozesláním e-mailem na svou databázi kontaktů,
  • umístěním odkazu na váš obsah na webu někoho jiného, s kým spolupracujete.

OBSAH JE KLÍČ

Díky kvalitnímu obsahu a jeho šíření můžete vybudovat databázi kontaktů, se kterou můžete dále komunikovat a zůstat tak v povědomí. Z toho plyne jednoduché ponaučení.

I člověk, který na váš web přišel, protože se nějakým způsobem zajímal o váš obor, ale nechtěl hned nakoupit, si vás tak bude pamatovat. Co se pak stane, až ten člověk bude opravdu potřebovat vaši pomoc? Bude už vědět, na koho se má obrátit. Pravděpodobně už nebude hledat jinde a půjde za vámi.

A co by se stalo, když byste si nedali všechnu tu práci s obsahem? Ten člověk by tehdy na web přišel, pak by odešel a už se nejspíš nikdy nevrátil.


VYTĚŽTE ZE SVÉHO WEBU MAXIMUM

Web academy online - obrazovka

WEB ACADEMY ONLINE + 3 BONUSY

Online kurz, který vám pomůže udělat profesionální web, se kterým nakopnete své podnikání daleko před konkurenci.

VÍCE O KURZU
Jak udělat profitující web - obálka ebooku

JAK UDĚLAT PROFITUJÍCÍ WEB + BONUS

Návod, jak vytvořit moderní web, který bude prodávat a nakopne váš byznys daleko před konkurenci.

VÍCE O EBOOKU