MioWeb 3.0 pro váš úchvatný web. Po všech stránkách

Snad už brzy nás čeká velká událost. Svůj web si budete moci vytvořit s ještě větší jednoduchostí, elegancí a za kratší dobu, než kdy dříve. S ještě lépe propracovaným prostředím, než na které jste dosud byli zvyklí. MioWeb 3.0 bude, jak si troufám říci, doslova revoluce v tvorbě webových stránek. Prostě to nejlepší, co dnes můžete pro svůj web...

Jak na web zapracovat magnet na kontakty

V minulém článku jsem vám ukázal, proč je tak důležité naučit web říkat si návštěvníkům o kontakt a jak se získanými kontakty dál pracovat. Prozradil jsem vám, že klíčem k získání kontaktu je magnet = něco hodnotného, za co bude návštěvník ochoten svůj kontakt vyměnit. Je důležité, aby byl váš magnet na webu dobře vidět a zároveň aby neobtěžoval...

Proč a jak získat kontakt hned napoprvé

Web, který umí automatizovaně komunikovat se svými návštěvníky, toho dokáže mnohem více, než web, který jen nabízí nějaký produkt nebo službu. První krok tady musí udělat web. Jakmile návštěvník přijde, musí umět říci si o kontakt. Tím je ve většině případů emailová adresa, případně jméno. Statistiky ukazují, že většina lidí nakupuje při pátém kontaktu. V praxi to znamená,...

Umožněte lidem vás kontaktovat

Kontakt je základním předpokladem úspěšného podnikání. Ať už je váš obor jakýkoliv, lidé vás budou chtít kontaktovat. Existují různé způsoby, jak toho docílit. Podnikatelé ale často zapomínají na ten úplně nejzákladnější. Vytvořit stránku s názvem Kontakt a přidat na ni proklik do hlavního menu. Pokud čtete mé články pravidelně, tak víte, že jsem se nedávno rozhodl připravit...

Jak na přehlednou stránku s popisem služeb

Stránka popisující přehled toho, co lidem můžete nabídnout, by měla být u každého webu samozřejmostí. Tedy alespoň v případě, kdy chcete, aby si od vás lidé něco koupili. Nemělo by to ale být dva metry dlouhé lejstro popisující stovky kladných vlastností. Stránka by měla být přehledná. Cílem je, aby se v ní každý zorientoval a rychle našel, co hledá....

Tady to bude o vás

Poslední trendy ukazují, že lidé stále častěji dávají přednost profesionálům jednotlivcům před velkými korporacemi, pokud hledají odborníka na oblast, se kterou potřebují pomoci. A není divu. S jednotlivcem se většinou bez problému domluví, získají individuální přístup, časovou flexibilitu, příjemné jednání a často také mnohem lepší cenu. V nejednom případě se z obchodních partnerů stávají dokonce přátelé. Jste jedním...

Takhle má vypadat úvodní stránka

Když jsem vám minule popisoval, bez jakých stránek se váš web neobejde, jednou z nich byla právě úvodní stránka. Zkuste si uvědomit jednu věc. Kdekoliv na internetu zahlédnete něco zajímavého, třeba obrázek na Facebooku. Ten odkazuje na super článek, tak že na něj kliknete a začnete si číst. Článek možná ani celý nedočtete, ale začnete být zvědaví,...

Bez jakých stránek se váš web neobejde

V minulém článku jsem popisoval 5 TOP důležitých funkcí webu, které by měly být naprosto samozřejmé. Zmínil jsem se o tom, že vás v následujícím období čeká celý seriál článků z oblasti tvorby webů. Na konci budete mít ucelený přehled o tom, jak se svým webem začít, co na něm nesmí chybět, jak jednotlivé součásti vytvořit, a jak vše rozpohybovat...

5 TOP důležitých funkcí webu

Aby váš web správně fungoval, přinášel vám výsledky, které očekáváte, a pro návštěvníky nebyl jen místem, kde si můžou něco koupit, musí splňovat celou řadu požadavků. V dnešním článku se dozvíte, bez jakých TOP pěti funkcí se dnes žádný web neobejde. V následujícím období mám pro vás připravený celý seriál nabitý informacemi a praktickými tipy z oboru tvorby webu....

Jak být s GDPR v pohodě

O novém nařízení Evropské unie o zpracování osobních údajů (GDPR) slyšíme téměř za každým rohem. Povinnost uchovávat osobní údaje v souladu s tímto nařízením čeká na každého, kdo osobní údaje jakkoliv spravuje. Navíc už není moc času. GDPR začíná platit 25. května 2018. Pokud na svém webu jakýmkoliv způsobem osobní údaje zpracováváte, je potřeba provést jisté změny, díky kterým...