Stáhněte si příručku ZDARMA

7 TIPŮ, ABY VÁM WEB VYDĚLÁVAL

11.10. 2017

Jak jednoduše změřit rychlost webu

Lidé při tvoření svého webu velmi často podceňují jednu základní věc. Tou věcí je rychlost. V předchozích článcích jsem psal o tom, jak se negativně projevují na rychlosti nepřiměřeně velké obrázky nebo nesmyslné množství nainstalovaných pluginů. Nejhorší na tom je fakt, že tvůrce většinou ani netuší, že jeho web jede jako slimák. Během tvorby se všechno ukládá do...

4.10. 2017

Nepřeháníte to s těmi pluginy?

Každý tvůrce webu, pokud pracuje s Wordpressem, dříve nebo později potřebuje funkci, která v základu chybí. To ale není žádný problém. Knihovna pluginů pro WordPress dnes čítá okolo padesáti tisíc pluginů. A byl by v tom čert, aby tam nebyl plugin s funkcí, kterou zrovna hledáte. Ale vážně to všechno potřebujete? S Miowebem je to snadné Pokud svůj web stavíte...

20.9. 2017

Vyhodnocení a optimalizace facebookové reklamy

Facebookové reklamy nejsou o tom, že si je jednou nastavíte a už na ně nebudete muset nikdy sáhnout. Je potřeba je pravidelně vyhodnocovat a optimalizovat. Jinak se totiž stane, že budete jen utrácet zbytečné peníze, které se vám nevrátí, ani kdybyste se na hlavu stavěli. Každá reklama má svou životnost V závislosti na okruhu uživatelů, kterému se reklama...

13.9. 2017

Online editor fotografií zdarma

V předchozích článcích jsem vám ukázal, kde můžete zdarma sehnat obrázky pro svůj web a také jak je optimalizovat, aby web zbytečně nezpomalovaly. Tehdy jsem se zmínil o skvělém online editoru obrázků canva.com, který můžete využít zcela zdarma i pro sebe. Dnes se mu tedy podíváme na zoubek a řeknu vám o něm více. Canva.com je zdarma dostupný online nástroj,...

6.9. 2017

Máte pomalý web? Možná za to můžou obrázky

Máte taky ten pocit, že se váš web najednou zpomalil? Může to mít samozřejmě spoustu příčin. Často se ale setkávám s klienty, kteří na svém webu mají opravdu nesmyslně velké obrázky. A protože klidně i jeden obrázek velikosti několika megabajtů dokáže pěkně zadělat na nervy, povím vám dnes něco málo o tom, jak si obrázky před použitím na webu...

30.8. 2017

Kde sehnat obrázky pro svůj web

Bez kvalitních a hezkých obrázků se dnes už téměř žádný web neobejde. Dobře zvolený obrázek dokáže vzbudit emoce, vyvolat zájem a touhu uživatelů zkoumat obsah, který se za obrázkem skrývá. V internetovém světě není žádný problém obrázek získat. Je ale nutné být obezřetný, protože ne každý obrázek si hned můžete dát na svůj web. Dnes se tedy podíváme...

23.8. 2017

Jak smazat SPAM z komentářů a jak se mu bránit

Většina uživatelů se dříve nebo později setká na svém webu s jednou poměrně zásadní komplikací. A to zvlášť v případě, kdy píšou blogové články a dopředu nepodniknou žádné preventivní kroky k obraně. Tou komplikací je SPAM, který se začnou snažit nejrůznější roboti na internetu za každou cenu dostat do komentářů blogových článků. Obrana je naštěstí velice jednoduchá. Pokud už včera...

16.8. 2017

4+1 tip pro obrázek vaší reklamy

Obrázek u reklamy na Facebooku by měl být tím hlavním, co uživatele na první pohled zaujme, když se jim reklama zobrazí. Měl by být výstižný a neměl by slibovat něco, co nemůžete splnit. Lidé by se pak skrze reklamu sice proklikli, ale nejspíš by stejně hned odešli zklamaní. A to přece nechceme. Sepsal jsem tedy několik tipů, jak...

2.8. 2017

Sledujeme konverze Facebookové reklamy

Abyste za své reklamy na Facebooku neutráceli zbytečně mnoho peněz, je potřeba je jednou za pár dní vyhodnotit. Právě k tomu slouží konverze. Konverze je akce, kterou chcete, aby návštěvník webu udělal poté, co se na něj dostane třeba právě z reklamy. Konverzí může být například stažení ebooku, registrace k odběru blogových článků, a samozřejmě také objednávka. A jak...

26.7. 2017

Okruhy uživatelů pro reklamu na Facebooku

Abyste při každém vytváření reklamy na Facebooku nemuseli znovu a znovu nastavovat okruhy uživatelů, umožňuje je správce reklam pohodlně přednastavit. Můžete si tak předem připravit okruhy uživatelů podle toho, na kterou skupinu potenciálních zákazníků chcete cílit. Nebo si naopak můžete vytvořit okruhy uživatelů, které chcete u reklam vyloučit. Váš ideální zákazník Avatar Prvním případem, pro který budete pravděpodobně...