Jak na poctivý e-mail marketing

Jako každý uživatel e-mailu se dnes a denně setkávám s otravným spamem. Nesnáším to. Spamu se snažím bránit jak jen to jde. Pokud ale někdo dělá e-mail marketing opravdu poctivě, naopak si takového člověka vážím. Cílem e-mailu by totiž nemělo být otravovat, ale snažit se pomoci a tím si vybudovat pověst odborníka, který fakt rozumí tomu, co dělá.

Jedním ze základních pilířů poctivého e-mail marketingu je mít na to ty správné nástroje. Nástroje, které udělají náročnou práci za vás, přehledně vás informují o výsledcích a lidem, které vaše e-maily nezajímají, poskytnou jednoduchou možnost odhlásit se.

V posledních měsících se často skloňuje termín zvaný GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Pro mnohé je strašákem. Jiní ho zatím neřeší. Doporučuji vám připravit se včas a nenechat všechno na poslední chvíli. GDPR u nás začne platit už 25. května 2018.

Po internetu koluje spoustu informací o tom, jak se na GDPR připravit. Doporučuji vám tuto stránku. Najdete tam šikovně shrnutá všechna fakta a informace, které je potřeba vzít na vědomí a především praktické ukázky, ve kterých najdete řešení pro nejčastější případy, kterých se na vašem webu bude GDPR týkat.

SmartEmailing

V minulém článku jsem se doslova rozplýval nad programem, ve kterém už pár let tvoříme weby svým zákazníkům. Ano, prostě dneska už si to bez něj nedokážu představit. Co jiného na to říct. Není sice zadarmo, ale ušetří takových starostí, nervů a času, že to je naopak k nezaplacení.

No nic, už stačilo. Dnes vám chci ukázat nástroj, který vám pomůže dělat poctivý e-mail marketing. Jmenuje se SmartEmailing a s MioWebem ho propojíte raz dva. Pokud chcete na svém webu lidem nabízet třeba ebook výměnou za kontakt, budovat si databázi kontaktů a nadšených fanoušků, které budete vzdělávat a informovat v tom svém oboru, je to nejlepší řešení, které v ČR najdete.

Začít ho používat můžete zdarma na této stránce. Budete mít dostupné všechny funkce. A až bude vaše databáze obsahovat víc jak 200 kontaktů, už budete nejspíš vědět, jestli se vám vyplatí. A pokud ano, až pak si dokoupíte tarif pro větší množství kontaktů. Žádnou vědu v tom nehledejte.

A teď v bodech, co to všechno umí:

  • Nastavit si různé seznamy kontaktů,
  • které můžete segmentovat s pomocí filtrů,
  • tvořit formuláře, které na pár kliknutí vložíte na web,
  • přednastavit e-mailové kampaně, které se automaticky zasílají v předem určený čas, nebo po akci, kterou uživatel provede na webu,
  • pomocí tzv. SmartKampaní automaticky odesílat série přednastavených e-mailů na kontakty, které vyplní formulář (třeba si stáhnou ebook),
  • vytvářet dotazníky,
  • a mnohé další.
  • A samozřejmě se zabývá otázkou GDPR, na které tak budete dokonale připraveni.

Vyzkoušejte si SmartEmailing ještě dnes. Třeba pak zjistíte, že se bez něj už nemůžete obejít. A pokud jeho výhody chcete využít na maximum, naučit se s ním pořádně pracovat a nebudete na to chtít být sami, rádi vás proškolíme v rámci našeho intenzivního koučingu.

Lukáš pomáhá podnikatelům tvořit moderní weby, které budují vztah s návštěvníky a díky tomu snadno prodávají. Krásné moderní weby, marketing a strategie online prodeje jsou jeho každodenním šálkem kávy.

CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH NA BLOGU?

Vložte svůj e-mail a jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.