Jak na web zapracovat magnet na kontakty

V minulém článku jsem vám ukázal, proč je tak důležité naučit web říkat si návštěvníkům o kontakt a jak se získanými kontakty dál pracovat. Prozradil jsem vám, že klíčem k získání kontaktu je magnet = něco hodnotného, za co bude návštěvník ochoten svůj kontakt vyměnit.

Je důležité, aby byl váš magnet na webu dobře vidět a zároveň aby neobtěžoval na každém rohu. Dnes se podíváme, jak na to.

Audio verze

Vstupní stránka magnetu

Protože je váš magnet hodnotný, určitě si zaslouží, abyste pro něj na svém webu vytvořili extra stránku. Takovou, která bude jednoduchá a graficky poutavá. Popíšete na ní přínosy, které váš magnet pro návštěvníky má a důvody, proč by vám návštěvníci výměnou za něj měli dát svůj kontakt. Na důkaz můžete přidat i reference vašich spokojených zákazníků. A samozřejmě nesmíte zapomenout na webový formulář, prostřednictvím kterého vám návštěvníci kontakt dají. Takové stránce říkáme vstupní stránka.

Vstupní stránka je důležitá, protože na ni můžete odkazovat z různých míst. Ať už jsou to vaše blogové příspěvky, různé bannery na webu, obsah sdílený na sociálních sítích nebo placená reklama.

Neodvádět pozornost je klíčová. Proto se na vstupní stránce vyvarujte odkazování na jiné stránky. Návštěvník by pak odešel a už by se nemusel vrátit.

Dobrým trikem je, že u vstupní stránky skryjete hlavičku s hlavním menu. Místo klasické patičky se hodí použít zjednodušenou verzi obsahující jen proklik na obchodní podmínky, zásady zpracování osobních údajů a kontakt. Návštěvník takové vstupní stránky má víceméně jen dvě možnosti – získat magnet nebo odejít.

TIP: Pro tvorbu webových stránek doporučuji používat MioWeb. Český nástroj s mnohostranným použitím. Vyzkoušet si ho můžete zdarma na této stránce.

Aby vstupní stránka se skrytou hlavičkou a patičkou nepůsobila zmatečně, vyplatí se vytvořit dvě verze vstupní stránky. Tu se skrytou hlavičkou a patičkou budete používat jen pro odkazování ze sociálních sítí, reklamy apod. (nebude tedy vidět na webu), a u druhé varianty hlavičku a patičku ponecháte původní a můžete ji mít standardní součástí webu.

V obsahu vstupní stránky se snažte o maximální jednoduchost. Ideální je použít kombinaci hezkého obrázku (3D náhledu ebooku, náhledu videa) a krátkého popisku toho, co magnet člověku přinese. Můžete také vypíchnout několik TOP důvodů, proč se bez vašeho magnetu člověk neobejde a několik referencí spokojených zákazníků. Ale to už víte.

TIP: Pokud hledáte šikovný nástroj pro tvorbu 3D náhledů ebooků, knih, plakátů, multimédií apod., doporučuji šikovnou českou online aplikaci YourCover.

Výrazně viditelná výzva k akci nesmí chybět. Nebojte se použít velké tlačítko s akčním názvem, na které si každý musí kliknout. Po kliknutí by se měl objevit webový formulář, prostřednictvím kterého se návštěvník zaregistruje, vy získáte jeho kontakt a on slíbený magnet.

Magnet kam se podíváš

Váš neodolatelný magnet by měl být vidět všude tam, kde se to hodí. Vytvořte jednoduchý blok, ve kterém bude malý obrázek magnetu, nadpis, jedna věta s popiskem a tlačítko s výzvou k akci.

Vytvořený blok nakopírujte do všech stránek, ve kterých se to hodí. Osobně ho vkládám na konec každé stránky, těsně nad patičku. Díky tomu neruší a je neustále na očích.

ZDARMA - NÁVOD JAK UDĚLAT WEB

Abyste měli vlastní web, nemusíte být grafik ani programátor. S tímto návodem to zvládnete třeba za jedno odpoledne úplně sami. Vyzkoušejte si, jak je to snadné.

Odběr novinek blogu

Také blog je něco, co můžete použít jako magnet. Nezapomeňte do každého blogového příspěvku na konec vložit webový formulář, kterým se čtenáři mohou přihlásit k odběru novinek výměnou za svůj kontakt.

Pro dnešek je to vše a já bych vám chtěl poděkovat, že jste tu s námi. Pokud budete potřebovat s čímkoliv pomoci, neváhejte se na nás obrátit. Tvorba webů, marketing a online prodej je naším denním chlebem. Mějte se krásně.

Lukáš pomáhá podnikatelům tvořit moderní weby, které budují vztah s návštěvníky a díky tomu snadno prodávají. Krásné moderní weby, marketing a strategie online prodeje jsou jeho každodenním šálkem kávy.

CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH NA BLOGU?

Vložte svůj e-mail a jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.