Jak založit firemní stránku na Facebooku

Pokud už na svém webu publikujete hodnotný obsah třeba v podobě blogových článků, ve kterých se snažíte lidem pomáhat v oboru, na který jste expertem, je potřeba tento obsah začít šířit do světa. Jen tak bude možné, aby se k němu dostalo co nejvíce lidí, pro které bude mít užitek. Výměnou za vaší snahu bude důvěra čtenářů, kteří se na vás postupně začnou obracet se žádostí o pomoc v tom, co umíte nejlépe. Začnete si tak budovat svou vlastní značku na internetu.

V dnešní době může k šíření kvalitního obsahu skvěle posloužit právě Facebook. A protože se nás klienti často ptají, jak založit firemní stránku na Facebooku, dnes se podíváme na návod, jak na to jednoduše.

3 jednoduché kroky

  • Pro založení firemní stránky na Facebooku je potřeba se přihlásit pod svým soukromým profilem, který bude vystupovat v roli správce.
  • Vpravo na hlavním panelu klikněte vedle ikonky s otazníkem na ikonku trojúhelníku a v nabídce vyberte možnost Vytvořit stránku.
  • Zvolte typ stránky podle toho, v jakém oboru působíte, vložte název, kategorii, případně další údaje a klikněte na tlačítko Začít.
  • Gratuluji, vaše firemní stránka na Facebooku je tímto založena.

Úvodní fotka

Facebook vám ukáže tipy, jak svou stránku posunout vpřed. Prvním z nich je nastavení úvodní fotky. V horní části začněte kliknutím na tlačítko Přidat úvodní fotku. Tu jednoduše nahrajte ze svého počítače.

Aby se fotka správně zobrazila, doporučuji držet se rozměrů 851 x 315 px. Formát může být JPG nebo PNG (pokud máte v obrázku logo a chcete zachovat jeho maximální kvalitu) a velikost v ideálním případě do 100 kB. Pro vytvoření úvodní fotky můžete využít například nástroj Canva.com.

Profilová fotka

Podobně nastavíte také profilovou fotku. Zde jsou optimální rozměry 170 x 170 px.

Základní nastavení

Nyní doporučuji postupně projít všechny možnosti, které Facebook umožňuje nastavit přímo z hlavní stránky a vyplnit potřebná nastavení.

Jedná se například o:

  • přidání stručného popisu,
  • vytvoření uživatelského jména pro stránku,
  • nastavení tlačítka s odkazem na web.

7 TIPŮ, ABY VÁM WEB VYDĚLÁVAL

Příručka pro podnikatele, kteří nemají web, nebo jim ten stávající nefunguje. 7 oblastí, které většina podnikatelů podceňuje, dělá je špatně nebo dokonce vůbec.

Podrobná nastavení

Pro zobrazení podrobných nastavení klikněte na tlačítko Nastavení v pravé horní části obrazovky. Můžete zde nastavit, kdo uvidí jaké příspěvky, různá omezení (věkové, územní), upozornění apod. Můžete samozřejmě přidat také další správce stránky v případě, kdy budete chtít správu firemního Facebookového profilu svěřit někomu dalšímu. U všech možností samozřejmě najdete popis, k čemu dané nastavení slouží.

Dnes jsme položili základní kameny, abyste mohli začít své znalosti sdílet i s dalšími lidmi, a díky tomu budovat svou značku na internetu.

Příští týden vám prozradím, co a jakým způsobem můžete na Facebooku sdílet, a pak už se dostaneme na očekávané nastavení první jednoduché reklamy.

Lukáš pomáhá podnikatelům tvořit moderní weby, které budují vztah s návštěvníky a díky tomu snadno prodávají. Krásné moderní weby, marketing a strategie online prodeje jsou jeho každodenním šálkem kávy.

CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH NA BLOGU?

Vložte svůj e-mail a jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.