Sledujeme konverze Facebookové reklamy

Abyste za své reklamy na Facebooku neutráceli zbytečně mnoho peněz, je potřeba je jednou za pár dní vyhodnotit. Právě k tomu slouží konverze.

Konverze je akce, kterou chcete, aby návštěvník webu udělal poté, co se na něj dostane třeba právě z reklamy. Konverzí může být například stažení ebooku, registrace k odběru blogových článků, a samozřejmě také objednávka.

A jak takovou konverzi nastavit, se podíváme v tomto článku.

Jak vytvořit vlastní konverzi

  • Na Facebooku přejděte do Správce reklam a v horním menu vyberte možnost Vlastní konverze.
  • Pro vytvoření nové konverze klikněte na tlačítko Vytvořit vlastní konverzi, kterým se otevře jednoduchý průvodce.
  • Tip: Abyste mohli nastavení konverze dokončit, je potřeba mít na webu aktivní Facebook pixel. Jak ho vytvořit a implementovat do webu, popisuji v tomto článku.
  • Nyní je potřeba vyplnit nejdůležitější parametr a tím je Pravidlo. Pokud chcete jako konverzi nastavit stažení ebooku, můžete jednoduše nastavit pravidlo URL se rovná a do pole vložit URL adresu děkovací stránky, která se zobrazí poté, co návštěvník webu vyplní formulář pro stažení ebooku.Tip: Podobně můžete nastavit i jiné konverze. V případě, kdy nastavujete jako konverzi nákup, opět vložíte URL stránky zobrazené po provedení nákupu atd.
  • Nakonec vyberte ze seznamu kategorii, která nejlépe odpovídá definovanému pravidlu a pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  • Vložte název konverze, abyste dokázali rozpoznat, která je která v případě, že budete mít konverzí nastavených několik.
  • Pokud nastavujete konverzi pro nákup, můžete si nastavit také Hodnotu konverze. Tím budete mít přehled třeba o tom, jaký zisk konverze přináší.
  • Kliknutím na tlačítko Vytvořit bude konverze uložena a tím máte hotovo.

Díky sledování konverzí získáte důležitá data, která použijete při následném vyhodnocení a optimalizaci reklamy. A jak takové vyhodnocení a optimalizaci provést, se podíváme v příštím článku.

Lukáš pomáhá podnikatelům tvořit moderní weby, které budují vztah s návštěvníky a díky tomu snadno prodávají. Krásné moderní weby, marketing a strategie online prodeje jsou jeho každodenním šálkem kávy.

CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH NA BLOGU?

Vložte svůj e-mail a jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.